خطرات باز بودن درب مخازن

باز بودن درب مخازن می‌تواند مشکلات و خطراتی را به همراه داشته باشد. ازجمله خطرات باز بودن درب تانکرها، افتادن جانوران و اشیاء در آب است. ریخته شدن آب باران نیز که در شرایط فعلی معمولاً با آلودگی‌های موجود در هوا هماره است نیز ازجمله دیگر مواردی هست که نباید از آن غفلت کرد.

 در برخی از مکان‌ها اهمیت حفظ و نگهداری تانکرها و مخازن آب از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است؛ در این مکان‌ها ممکن است احتمال خرابکاری از طریق واردکردن مواد سمی در آب وجود داشته باشد. در این مکان‌ها درب‌های مخازن باید به‌صورت کاملاً این قفل باشند. مکان‌هایی امنیتی نظیر پادگان‌ها و زندان‌ها از این موارد هستند. همچنین تانکرها و مخازن بزرگ شهری نیز باید به‌صورت کاملاً ایمنی مورد مراقبت و نظارت قرار گیرند.

اهمیت دریچه مخازن

همانطور که می دانید مخازن پلی اتیلن جهت نگهداری مایعات مختلف به کار می رود .مایعاتی نظیر ،آب شرب، گازوئيل ،بنزین و ... .یکی از مهمترین مواردی که در تولید مخازن پلی اتیلن بایستی رعایت کرد این هست که درب مخازن بایستی به گونه ای ساخته شود که کاملا چفت شود و امکان ورود هیچگونه موادی از خارج از مخزن به داخل آن و هم چنین هیچگونه امکان نشتی  از داخل مخزن به بیرون وجود نداشته باشد.

چفت شدن درب مخازن به گونه ای کاملا مطمئن یکی از مهم ترین موارد ایمنی در تولید و استفاده از مخازن پلی اتیلن هست که تانکرسازی تهران به بهترین وجه ممکن این اصول را رعایت می کند.

خصوصیات ويژه مخازن پلی اتیلن تولید شده مرکز تانکرسازی تهران مخازن پلی اتیلن تولیدی مرکز تانکرسازی تهران در وسط ، ابتدا و انتهای مخازن با قالبهای مخصوص حاشیه سازی شده و به صورت ناودانی ، از خود جنس پلی اتیلن کلاف بندی می شوند .استفاده از این روش در تولید مخازن پلی اتیلن تاثیر فراوانی در نگهداری و استقامت مخازن در مقابل فشار آب و سایر مایعات را دارد .


مجموعه مطالب

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه تانکرسازی و مخزن سازی تهران است.