مخازن بالشی برای ذخیره آب و سوخت

مخزن بالش تاشو یکی از متنوع‌ترین و انعطاف‌پذیرترین گزینه‌های ذخیره‌سازی مایعات مختلف از آب آشامیدنی تا سوخت است. این مخازن که از پارچه‌های مختلف باکیفیت بالا ساخته‌شده‌اند، برای پاسخگویی به نیازها و نیازهای سایت مشتریان در سراسر جهان ساخته‌شده‌اند.

مخزن بالش، همچنین به‌عنوان مخزن انعطاف‌پذیر، مخزن جمع شونده یا مخزن ذخیره موقت آب نیز شناخته می شودومخزن بالشی یک ظرف ذخیره‌سازی انعطاف‌پذیر است که برای برنامه‌های ذخیره‌سازی مایعات استفاده می‌شود. مخازن بالش تاشو با استفاده از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که برای برآورده کردن برنامه ذخیره‌سازی فردی شما طراحی‌شده‌اند. بسته به شرایط محل شما و مایعی که قصد ذخیره آن رادارید، هر گزینه پارچه معمولاً در یک پارچه متوسط، درجه تجاری یا صنعتی عرضه می‌شود. این پارچه‌ها با سطوح مختلف ضخامت مواد مطابقت دارند و مخازن را برای افزایش تقاضای ذخیره‌سازی یا مکان تجهیز می‌کنند.

Pillow Tank

یک مخزن تاشو چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟ در مقایسه با سایر گزینه‌های مخزن، مانند پلاستیک، فایبرگلاس یا فولاد، مخزن تاشو چندین مزیت منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد:

افزایش صرفه‌جویی در حمل‌ونقل

این مخازن وقتی خالی است تا می‌شود یا می‌پیچد

سازگار با طیف وسیعی از مایعات هستند

در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده می‌شود

 استقرار سریع

 نصب سریع

حمل‌ونقل آسان در صورت خالی بودن

کجا از مخزن تاشو استفاده‌شده است؟ مخزن بالش تاشو یک مخزن بسیار متنوع است که در مکان‌ها و کاربردهای مختلف مورداستفاده قرارگرفته است. این مخازن برای ذخیره مایعات مختلف ازجمله آب آشامیدنی، سیالات فرکینگ، آب فرآیند، آب محل ساخت‌وساز، آب ضد گردوغبار، آب باران و حتی سوخت استفاده می‌شود.

برخی از مکان‌هایی که از این مخزن استفاده‌شده است عبارت‌اند از:

پروژه‌های معدنی استفاده

حوزه‌های نفتی

معدن

عملیات نظامی

مناطق مسکونی

تأسیسات صنعتی

سایت‌های ساختمانی

مناطق روستایی

مدارس

 مناطق آسیب‌دیده از بلایای طبیعی

مخازن تاشو به‌عنوان واحدهای ثابت و قابل‌حمل برای برآوردن نیازهای مختلف ذخیره‌سازی ارائه می‌شوند. مخازن ذخیره‌سازی مخازن بالشی ثابت: اکثریت بزرگی از مخازن جمع شونده ارائه‌شده برای ذخیره‌سازی ثابت سوخت، آب و سایر مایعات دیگر طراحی‌شده‌اند. مخازن را می‌توان در صورت خالی جابجا کرد، اما برای کنترل تحرک درحالی‌که پر از مایعات هستند مجهز نیستند.

این مخازن در صورت خالی بودن قابل‌حمل هستند: مخازن آب قابل‌حمل ما یک گزینه عالی برای ذخیره آب اضطراری، برنامه‌های کاربردی سریع و سایر کارهایی هستند که به مخزنی نیاز دارند که جابجایی و راه‌اندازی آن آسان باشد. این مخازن برای اطفاء حریق، پاسخ به نشت و سایر نیازهای مهار سریع نیز استفاده می‌شود.


مجموعه مطالب

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه تانکرسازی و مخزن سازی تهران است.